Vi har flyttet inn i nye lokaler

2019 bar preg av den store byggeprosessen. Vi har gjort om det gamle grisehuset til et splitter nytt og flott barnehagelokale! 6. januar åpnet vi dørene til barn og ansatte - og tida etterpå har vi brukt til å bo oss til. Vi er veldig stolte av de nye lokalene våre:)!

Avdelingene har fått nye navn, og skilt ved inngangen:

Selve låven er fra 1700-tallet, og grisehusdelen var bygget i 1980. Vi hadde gris i 20 år, og så har det stått tomt i nesten 20 år før vi bestemte oss for å forvandle det til barnehage.

Sånn så det ut innvendig når veggene var i ferd med å komme opp.

Det var en stor og omfattende prosess, og vi har hatt veldig gode samarbeidspartnere i hovedentreprenør Hagen & Godager, arkitekt Fremming+Andersen og ikke minst Næringsbanken. Så da vi endelig kunne invitere på kake og snorklipp så var vi veldig fornøyd.

Så glade var vi da Live og Ragnhild sammen med ordføreren og skolegruppa endelig kunne kløyve en vedkubbe for å erklære barnehagen som åpnet:

Og slik har vi fått det:):