Kurskveld 21. mars for foreldre og ansatte

Selvfølelse og livsmestring har kommet inn som viktig tema i barnehagens rammeplan, og vi vet alle hvor viktig barneårene er for å utvikle en god selvfølelse. Men hvordan gjør vi det, vi som er foreldre og vi som jobber i barnehagen? Kom på kurs med Hedvig Montgomery onsdag 21. mars!

Livsmestring

Vi er stolte over å kunne invitere til kurs med  Hedvig Montgomery fra Montgomery AS. Hun er en svært dyktig psykolog og holder mange kurs for foreldre og ansatte i barnehager. Tilbakemeldingene fra de som har vært på hennes kurs og temakvelder er svært gode. Les mer om Hedvig Montgomery på www.montgomery.no eller på facebooksida hennes; Montgomery as.

Styrk ditt barns selvfølelse
God psykisk helse kan i utgangspunktet ikke læres. det må leves. Men livet gir mange muligheter til å lære barn optimisme og livslyst, hvis vi griper sjansene. Livskunnskap - å gi barna en plattform i livet for å forstå og møte dårlige tider - har kommet inn i den nye rammeplanen for barnehagene. Dette kurset vil gi en innføring i hvordan du på en omsorgsfull måte kan styrke ditt barns selvfølelse og selvtillit i hjemmet, barnehagen og på skolen.

Kurset passer for både ansatte og foreldre. Vi jobber sammen for å skape gode vilkår for barna fra barnehagealder og framover.

Bli med på en viktig kveld i barnehagen:)!

Pris og påmeldingsinformasjon

Kurskvelden tilbys foreldre til rabattert pris på kr. 250,-, og det inkluderer kaffe og lett servering. Bindende påmelding til Ragnhild tlf 99253640 eller på epost til ragnhild@kausvol.no. Deltakelse faktureres i etterkant.

Anmeldelser fra tidligere kurs som Hedvig har holdt:

"Strålende foredrag fra Hedvig på Helset. Flott levert med lun humor samtidig med et krystallklart budskap."

"Hedvig imponerte under gårsdagens foredrag om barns selvfølelse. Dette foredraget burde være obligatorisk for alle som har barn. Hennes genuine personlighet og interesse for faget skinner igjennom, smitter over og ga meg kunnskap, håp og optimisme. Takk!"