17.maitreninga den 14. mai 15-1630

Vårens vakreste eventyr foregår tirsdag 14. mai mellom 15 og 1630. Vi får besøk av hele Stange skoles musikkorps, går i tog og spiser kake. Ta med besteforeldre, mor og far og søsken, og kom på 17.maitrening:)! Invitasjonen følger under..

INVITASJON
til 17. mai trening i Kausvol gardsbarnehage

Tirsdag 14. mai skal vi ha vår årlige 17. maitrening i Kausvol. I år skal hele Stange skoles musikkorps spille og marsjere sammen med oss. Arrangementet starter kl. 1500 med toget og varer til kl. 1630.

Denne dagen går vi i tog med medbrakt flagg og Kausvol sin fane. Vi koser oss med kaffe, saft, kaker og har det hyggelig sammen etter at vi har gått i tog.

Barnehagen får hvert år hjelp av foreldrene til å ta med kake eller lignende og koke kaffe til 17. maitreningen og sommerfesten. Fordelingen er som følger:

Ettåringene (født 2011) tar med en kanne kaffe til 17.maitreningen og sommerfesten
Toåringene i Førå’n (født 2010) tar med kake eller lignende til 17. maitreningen
Kvila tar med kake eller lignende til 17. maitreningen
Låven tar med kake eller lignende til sommerfesten

Arrangementet foregår i Førå'n sitt uteområde så levering av kaker og lignende kan gjøres i Førå'n eller på de andre avdelingene, fra barnehagen åpner.

Inviter gjerne med søsken og besteforeldre.

Det er fint om så mange som mulig parkerer bilen bak låven. Ta med tallerken, skje, kopp og glass til eget bruk.

Vi ønsker velkommen til hyggelig samvær og på forhånd takk for god hjelp! J
Hilsen fra oss i Kausvol!

PS!
Vi inviterer alle fra Kausvol gardsbarnehage til å gå i barnetoget under barnehagens fane på Stange 17. mai. Følg med på kommunens program for dagen.