Nissefest

Tirsdag 11. desember er det klart for nissefest i barnehagen.

I år har vi valgt å dele barnegruppa i to og håper at dette vil gjøre opplevelsen enda bedre for både liten og stor.

Arrangementet starter kl. 1500 på alle plassene.

Vi vil starte med at barn og foreldre til barna i Førå'n hilser på nissen kl. 1500 og spiser grøt inne i Førå'n etterpå.

Barna i Kvila og Låven spiser grøt på Holmen og i lavvoen kl. 1500 før de får møte nissen kl. 1600. På invitasjonen som er hengt opp i alle avdelingene finner dere informasjon om hvor ungene skal være. De som har barn i flere avdelinger velger selv hvor dere vil være. Husk å notere det ved påmelding.

NB! Påmelding innen onsdag 5. desember pga. bestilling av grøt.

Husk at det er parkeringsmuligheter bak låven, og at vi er Miljøfyrtårnsertifisert. Ta derfor med tallerken/skål, skje og kopp eller glass til dere selv og til barna.

Velkommen til nissefest!