Søker du barnehageplass?

Fra høsten har vi ledige barnehageplasser i Kausvol Gardsbarnehage. Dette året har vi 15 barn som skal starte på skolen til høsten, derfor har vi plass til mange nye barn i barnehagen fra august 2016.

Hos oss blir små og store ønsket varmt velkommen. Vi er en gardsbarnehage og hos oss får barna ta del i stell og kos med dyrene i fjøset. Vi bruker også den nydelige naturen rundt garden til pedagogisk arbeid, læring og fysisk utfoldelse. Vi liker å dele gleder med barna og skape gode opplevelser, bevegelsesglede og mestringsfølelse hver dag sammen i barnehagen. Vi ønsker å gi barna ekte og ærlige opplevelser og erfaringer på deres vei inn i framtiden.

Vil du vite mer om hva og hvordag vi jobber i Kausvol gardsbarnehage kan du følge lenkene under. Her er hverdagen vår i tekst og bilder fra de forskjellige avdelingene:

Halvårsoppsummering i Førå`n høsten 2015

Halvårsoppsumering høst 2015 KVILA