Vi trenger barnehagelærere!

Vi søker etter to dyktige pedagoger som vil gi barna en god start på livet. Vi søker deg som har et sterkt engasjement, fokus på kvalitet og ønske om å skape en meningsfull hverdag. Kausvol gardsbarnehage er et godt sted for deg som ønsker å bruke naturen og kontakt med dyr som pedagogisk arena for barns trivsel og utvikling, i samarbeid med gode kolleger. Søknadsfrist: 18. mai.

Ledige stillinger som barnehagelærer i Kausvol gardsbarnehage

Vi søker etter dyktige pedagoger som vil være med og gi barna en god start på livet.

-          En barnehagelærer i 100% stilling, vikariat

-          En barnehagelærer i 50 – 100 % stilling, midlertidig, avhengig av bemanningsnorm.

Vi søker deg som har et sterkt engasjement, fokus på kvalitet og et ønske om å skape en meningsfull hverdag for barna.

Du ser enkeltbarnet og har lyst til å gjøre forskjell, har gode lederegenskaper og ønsker å bruke naturen og kontakt med dyr som pedagogisk arena for barns trivsel og utvikling.

Som ansatt i Kausvol gardsbarnehage får du:

• bidra til barnas helhetlige trivsel og utvikling
  • bidra til den pedagogiske utviklingen på avdelingen og i barnehagen
  • bidra til et godt samarbeid med foreldrene
  • delta i å skape et godt arbeidsmiljø sammen med dyktige kolleger
  • gode lønns- og pensjonsordninger (PBL)

Les mer om oss her: www.kausvol.no

Søknad med CV og referanser sendes til:

Kausvol gardsbarnehage AS, ved daglig leder Ragnhild Finden, Stangevegen 925, 2335 Stange. Telefonnummer 99253640 (Ragnhild) eller 45908420 (Live).
E-post: barnehagen@kausvol.no.